Handelsbetingelser

Betaling

Hyggehave.dk modtager betaling med Bankoverførsel, Mobilepay, kontant ved afhentning og betalingskort. Betalingskort modtages med sikret SSL-forbindelse via Yourpai.

Hyggehave krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

Varen afsendes når betaling er modtaget.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Er en vare ikke betalt senest 5 dage efter bestilling, betragtes bestillingen som annulleret, og varen sættes til salg igen.
Husk altid navn og ordrenummer i teksten ved MobilePay og bankoverførsel.
 

Levering

Levering efter aftale. Køber betaler for fragtomkostninger.

Ved reklamation

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Hyggehave.dk

Nadia Dyrhoff

Skuderløsevej 9A

4690 Haslev

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så det aftalte beløb kan overføres.

 

Fortrydelsesret

Da skabelonen laves når du har bestilt, skal der betales ved bestilling. Hvis du alligevel ikke ønsker at få sandblæst dit bestilte motiv, skal du stadig betale for skabelonen men ikke sandblæsningen. Så snart arbejdet er påbegyndt, forsvinder din fortrydelsesret.

Der vil typisk gå 1-2 dage fra hyggehave.dk har modtaget din bestilling til du bliver kontaktet for en aftale. I ferieperioder kan der dog gå lidt længere tid.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i Webshoppen, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hyggehave@mail.dk